torsdag 5 maj 2011

Svenska B



japp nu har jag varit hos "min" privata svenskalärare. Är så glad att hon hjälper mej :)

Fick inte riktigt godkänt på min uppgift jag skickade in. Den behövde kompletteras. Ett motargument i en debatt och lite djupgående svar om just Frankensteins monster, varav bilden :)

Snart ska jag dra iväg och hämta hem min man från flygplatsen. Sen ska man köra iväg honom till övningen. Sen kommer väl min lilla dotter hem och vi ska träffa Camilla och Julia ikväll. Det ska bli attans trevligt då vi inte har setts på jättelänge.

Sen får man väl ta den sena kvällen till lite plugg tror jag. Har ju lite att göra....Måste gå igenom lite Företagsekonomi också. Som jag för övrigt fick full pott på min insändningsuppgift. Det kändes gott :)

ha en underbar dag alla.

kram

Sanna

Inga kommentarer: