fredag 6 maj 2011

punktering




Kul ju.....Har varit ute och gått en runda i snabb takt :) Behinnorna känns som om dom ska gå av!!! Varför blir det inte bättre??? Har varit ute rätt mycket nu men ändå så blir det inte bra. Så ni kan ju inte säga att det är för att jag är otränad. Försöker gå en halv mil om dagen iallafall.

Sen efter jag har slängt in tvätten i maskinen så tänkte jag att jag skulle rasta min cykel lite....men då var det uppenbarligen någon som tyckte att dom behövde min ventil. Punktering blir resultatet för min cykel. Attans också. Jag fick rasta bilen bort till affären i stället.

jaja...Kanske kvällen blir trevligare utan ont och mindre motgångar.

Det blir iallafall en kväll hos Mats. God mat och lite tv på det:)

ha det gott så länge

kram

sanna









3 kommentarer:

Pia sa...

Mina benhinnor gör också ont när jag är ute och går...
Tråkigt det är med punka.... :( Kram

MissMian sa...

Byt skor!! Jag led ständigt av benhinneinflammation förr men så satsade jag pengar på att köpa ett par ordentliga skor med mycket dämpning och då försvann det. Be dem på sportaffären hjälpa dig att hitta rätt skor för dig! Kul att se att du uppdaterar igen :) Kram!

Karolinssida sa...

Nä, vad taskigt att sno din ventil... Typiskt när man ska vara lite duktig och röra sig... SÅnt é livet på en pinne.... Kram på dig!!